RISTORANTE IL MULINO

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 39 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Ristorante Il Mulino. Meer weten? Ontdek meer

19 jun 2026 om 18:21 De beide bestelde pasta waren erg lekker. Zo lekker dat het maar goed is dat je zeker 2 keer kan eten van de hoeveelheid die gebracht werd.
19 jun 2026 om 17:48 Heerlijk gegeten, de bestelling zou om 16:10 uur moeten komen en kwam om 16:19 uur. Prima te doen, netjes bezorgd en was heel gauw op!
20 jan 2026 om 12:54 smaken goed , vitello tonato goede portie maar de platter voor 2 is naar onze mening te minimaal qua portie voor 2 (ook kijkend naar de prijs)
23 dec 2025 om 19:23 alles perfect!
15 dec 2025 om 16:30 alles was zeer goed, alleen de carpacio werd te snel sappig. misschien iets minder olijfolie. maar de smaak was gewoon goed
9 dec 2025 om 21:32 Heerlijke ossenhaas!!!! Ook aardappelen en groente lekker. Het was nog goed warm, en zelfs brood erbij geserveerd. Jammer wel dat de tiramisu nog wat bevroren was. Dit even op verwarming gezet, en daarna was het ook heerlijk.
26 okt 2025 om 22:17 prima verpakt en geweldige smaak
18 sep 2025 om 10:43 Tutto buonissimo cucina autentica italiana, Grazie!
1 aug 2025 om 19:38 heerlijk eten, de tiramisu is erg goed